سلام
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید اسم من ساراست امیدوارم از وبم خوشتون بیاد این وبلاگ مال خودتونه پس بدون نظر نرید.لطفا"
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
دوست عزیز برای تبادل لینک  اول ما رو با عنوان قلبی برای تو و آدرس sara4you.LXB.ir لینک کن بعدش  مشخصات لینک خودتو را تو کادر زیر بنویس.اگه لینک ما تو وبلاگ یا سایتتون باشه لینکتان به طور خودکار در وبلاگ ما قرار میگیرد.ممنون از این که ما رو لینک میکنید.مرسیییییی 





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 445
بازدید کل : 14355
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 167
تعداد آنلاین : 1



فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز







✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

✿ آیڪوטּ هاے جـوجـہ فـکـلے ✿

كد ماوس


قلبی برای تو
به وب خودتون خوش اومدید.شعار ما:غلت کردی خوشت نیاد بدون نظر هم بری میکشمت.
شنبه 13 آبان 1386برچسب:, :: 3:10 ::  نويسنده : sara       

سلام من دوباره وبم رو اپ کردممن مطالبی راجع به جلنا براتون مینویسمهمچنین اس ام اس,ترول,وهر چیزی که شما دوست داشته باشید و تو قسمت نظرات بهم بگید.امیدوارم که از وبم خوشتون بیاد

نظر یادتون نره




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

arta
ساعت12:14---6 ارديبهشت 1392
sara bia be in adres bebin che khabare!!!



www.vampires-school.blogfa.com
پاسخ:خیلییییییییی باحال بود من ک ثبت نام کردم.تو ثبت نام کردی؟


سونیا
ساعت18:55---5 دی 1391
سلام گفتی این هفته آپ میکنی آپ نکنی دیگه سر نییییییمیییییزنمپاسخ:ببخشید وقت سر خاروندنم ندارم واقعا" سرم شلوغه.ببخشید از 20دی دم به دیقه اپ میکنم خوبه؟؟

سونیا
ساعت21:17---29 آذر 1391
سلوم خیال نداری آپ کنی؟پاسخ:ببخشید اخه امتحانا شروع شده وقت ندارم سرمو بخارونم ولی شاید این هفته اپ کردم.ممنون

sasan
ساعت16:29---14 آذر 1391
سلام این جاستی کی هست . اگه میشه این مطالب برداری ممنون میشم
پاسخ:;کدوم مطالب؟؟؟


maryam
ساعت14:53---14 آذر 1391
سلام خوبی گلم؟ممنون بابت کامنتت.لینکت کردم لینکم کن.بازم بهم سربزن. پاسخ:مرسی عسیسم لینکت میکنم.

mahsa-tala
ساعت19:56---9 آذر 1391
salam bacheha
na mina khanoom age shakira bood ali booooooood


مينا خانوم خلعت بري
ساعت18:02---27 آبان 1391
سلام سارا خوبي اين چه وضعيه چهار تاعكس بذار ببين ناراحت نشي ها ولي اگه وبلاگت باعنوان طرفداران تيلورسوييفت بود يا ديكاپريو قشنگ تر مي شد باتشكر

MAHSA
ساعت20:06---17 آبان 1391
سلام سارا!منم مهسا روحانی.وب قشنگی داری بازم میام سر می زنم.پاسخ:سلام مهسا!ممنون که به وبم سر زدی بازم سر بزنی خوشحال میشم.

parmida
ساعت17:53---13 آبان 1391
ايول با حال اومدي 0عكسارو.حالا خوشت مياد ازش يا بدت؟به منم بسري خوشال ميشم در كل عاشقم اما چون فدا تولدمه وبمو مهموني كردمپاسخ:ممنون عزیزم.ادرسو بده حتما میام.راستش جاستینو دوست دارم اما عاشقش نیستم.

ایمان
ساعت7:25---13 آبان 1391
سلام دوست گلم وب قشنگی داری اگه دوست داری بازدیدکنندگان وبت بالا بره بیا با هم تبادل لینک کنیم منو به نام اس ام اس روز و به آدرس www.smsroz.lxb.irلینک کن بعد به من پیام بده من حتما لینکت می کنم
پاسخ:ممنون که به وبم سر زدی سعی میکنم لینکت کنم


بخونش حتما
ساعت4:54---13 آبان 1391
داداشم سايتت بدنيست بيابامن تبادل لينك كن كه بازديدت چندبرابرميشهmarkazetafreh.loxblog.com
پاسخ:ممنون که وبم سر زدی سعی می کنم لینکت کنم.


mehdi
ساعت3:15---13 آبان 1391
salam
پاسخ:salam be roye mahet


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: